söndag 4 juli 2010

Sommarbody...


En styck kortärmad body är uppsydd till beställare i ett utav mina egna favorittyg - apor och lejon från JNYdesign. De orangea kantbanden är Hilcointerlock och passar perfekt till den turkosa färgen - att jag inte själv tänkt på den kombinationen tidigare! Får helt enkelt börja använda min orangea interlock lite mer. Bodyn är efter eget mönster med knäppning i ena axelsömmen. Hoppas den passar och kommer till användning!

Kommer för övrigt snart lägga upp lite nya tyger på tygsidan. Har bland annat köpt superfin interlock och velour från mjuka tyger med stjärnor och ränder. Och jag kommer så fort jag får tummen ur att beställa mer tyger inför hösten från andra ställen också. Om någon har några speciella önskemål vad gäller tyger - berätta gärna i så fall så kanske jag får lite mer inspiration och idéer innan jag bestämmer mig...

Inga kommentarer: