fredag 18 juni 2010

Bodysuit

Håller på att fixa med utseendet på bloggen och är inte riktigt klar än, men i väntan på att jag ska bestämma mig för en layout så bjuder jag på det senaste tillskottet i sommargarderoben:

Ett matchande set med bodysuit och dregglis i aptyget från Stoff och Stil som bara legat här och dammat. Har aldrig riktigt haft något givet projekt för tyget men så helt plötsligt fick jag idén med bodysuiten. Och mycket nöjd blev jag! Mönstret har jag knåpat ihop själv efter lite inspiration från ett "köpeplagg" och diverse grundmönster. Den vita muddväven har fästs med min bandkantare från ebay (vi börjar för övrigt bli riktigt bra kompisar nu!). Halsrigningen har jag gjort ett litet hack i med tryckknapp för att underlätta av- och påklädning. Tryckknappar finns även i grenen för lättare blöjbyten. Praktiskt värre. Nu väntar jag bara på den riktiga sommarvärmen...  

Inga kommentarer: